Trendyol Satıcı

Sipariş Onay Ekranlarında Önemli Güncelleme – Trendyol

Henüz bilgilendirme maili atılmamış olan bir güncelleme ile karşılaştık. Trendyol mağaza yönetim panellerinde sipariş onay ekranları ayrıştırılıyor.

Trendyol Partner ekranlarındaki güncellemeler ile bir çok kolaylık tedarikçi firmaların kullanımına sunulmuştu. Trendyol süreçte hem müşteri bilgilendirmesi hem de tedarikçi takibi kolaylığı için yeni siparişler ile işleme alınmış siparişlerin ekranlarını birbirinden ayırdı.

Pazaryeri firmasının sipariş sıralamasında, müşterinin sipariş tarihine göre sıralamasından kaynaklı olarak atlanan bir çok sipariş olabiliyordu. Hepsiburada ve N11’de olduğu gibi, yeni siparişler ile kargolanmayı bekleyen siparişler birbirinden ayrışıyor.

Ümit ediyoruz ki bu güncellemeyle, işleme alınmış siparişlerin iptal süreçleri tedarikçi onayına sunulur. Böylece iptal edilmiş siparişler kargo firmalarında gezmek zorunda kalmaz. Hep birlikte takip edeceğiz.

Henüz bilgilendirme maili atılmadığı için bu uygulama kısıtlı tedarikçiye aktif edilmiş olabilir. Fikriniz olması için ekran yeni panel görselini sizlerle paylaşıyoruz.

Güncelleme : 18.05.2021 – 14:30

Trendyol sipariş takip ekranında gerçekleştirdiği güncellemeyi partner.trendyol’da aşağıdaki pop-up mesaj ile duyurdu.

Geri Bildirimlerinizle Gelişmeye Devam Ediyoruz!

Artık yenilenen ekran ile yeni gelen ve işleme aldığınız siparişleri ayrı sayfalardan takip edebilirsiniz. 

 -“YENİ” sekmesinde daha önce işleme alınmamış tüm siparişlerinizi
– “İŞLEME ALINANLAR” sekmesinde “İşleme Al” aksiyonu gerçekleştirdiğiniz siparişlerinizi takip edebilirsiniz!

Related posts

Trendyol Mağaza Eğitim Platformu

Metaren

Trendyol Müşteri Bilgileri Ekranı Nasıl Açılır?

Metaren

Termin Süresi Hakkında Bilgilendirme – Trendyol #18 Mayıs

Metaren

Leave a Comment